Sollunari

 

To jest Forum dla astrologów.Usmieszek

 

Prosimy zapoznać się z informacjami : Baza danych osobowych , Zasady pomocy wzajemnej oraz Zasady Forum

 

Zapraszamy!Usmieszek

 


 


Forum > Prognozowanie

niepokojacy solariusz
malinka77 2012-04-23, 22:30:20

Astrologia interesuje sie niedlugi czas, nie znam sie za bardzo, ale spogladam na swoj solariusz 2012-2013  -niepokoi mnie cos w nim -a szczegolnie slonce w 8 domu i dwie kwadratury :slonce-saturn , slonce uran -jesli moglibyscie zajrzec bylabym wdzieczna

wiem ze slonce w 8 domu zapowiada strate kogos  bliskiego lub dziedziczenie -ale te kwadratury ? nie znam siena interpretacji a pisze bo intuicja mi podpowiada ze to cos zlego zapowiada

Tematów: 4
Odpowiedzi: 37
Dołączył/a: 2012-03-09
Odpowiedzi
malinka77 2012-04-23, 22:37:08

moze wkleje jeszcze progresje

Tematów: 4
Odpowiedzi: 37
Dołączył/a: 2012-03-09
Marsjanka 2012-04-24, 14:38:06

samo Słońce w 8d nie jest chyba szkodliwe, przede wszystkim posadowienie jego w natalnym jest ważne; ja aktualny solariusz tez przerabiam ze sloncem w 8domu, tez sie balam bo sie naczytalam roznych rzeczy.... pomimo ze jeszcze solariusza nie skonczylam... mam nadzieje jednak ze chodzilo o prace (w natalnym Słońce mam w 10d) czyli o prace z cudzymi pieniedzmi na ktore wskazuje 8d - polisy, testamenty spadki itp , generalnie obrót cudzą kasą i fakt faktem pracowałam tak, juz nie pracuje..

kolejny solariusz Słonce wypada w 6domu a od jakiegos czasu interesuje sie ziołolecznictwem i ogółnie fitoterapią i zdrowym stylem życia...  wiec wydaje sie ze kolejny rok bede to przerabiała... :) pozdrawiam

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
malinka77 2012-04-24, 16:51:54

dziekuje za odpis:)  jakby rozpatrzec: w natalnym mam slonce w 12 domu -czyli domu rozwoju duchowego, uczuc ,samoanalizy -kompleksow - nieuswiadomionych potrzeb - wlasnie odniose to chyba do pieniedzy meza za ktore zmierzam sie zabrac-poniewaz on robi dlugi ........ wlasnie staram sie ratowac nasza sytuacje finansowa

kwadratura do saturna w 11 domu w solarnym  chyba wymusi to ( tak kminie,mniej zabawy i frywolnosci i wydawania  a bedzie lepiej tymbardziej ze natalnie saturn jest w 2 domu)

kwadratura do urana w 4 domu -domu rodziny -sprawy rodzinne doprowadzic do porzadku -

opozycja do plutona w 2 domu w koziorozcu - tez o kase chyba chodzi i wartosci jakies hmmm

ale wenus i jowisz w 7 domu w koniunkcji -czyli jakis wybor pomiedzy dwoma osobami plci meskiej?????( w natalnym wenus i jowisz sa w 11 domu hmmm albo romanse jakies hmm

 pozdrawiam takze :)

Tematów: 4
Odpowiedzi: 37
Dołączył/a: 2012-03-09
Marsjanka 2012-04-25, 08:15:18

Z doświadczenia wiem, że Wenus i Jowisz w koniunkcji niosą dobre rzeczy, moze podpiszesz jakąś bardzo korzystną umowę finansową? - a starasz się zmienić pracę?? mogą to być korzysci finansowe, ale nie tylko...  zdobyte poprzez znajomosci:)

jestem na bieżąco, bo ponad miesiac temu patrzylam na nowy solariusz mojej mamy i ona rowniez miala te dwa benefiki w koniunkcji, nie trzeba bylo dlugo czekac jak zaczely sie sypac nagrody i pieniężne i rzeczowe, w zwiazku z tym ja bym stawiala na to ze te planetki szykuja dla Ciebie niespodziewankę:)

natalnie ja mam kwadrat saturna do urana w 4d - długo myślałam jak to się może u mnie manifestować, już wiem jak to dziala.... wprowadzam terror (zasady, rygor) czym doprowadzam wszystkich do szału;  nie zawsze w porę się opamiętuję... na razie poki co jest mi to wybaczane ale jak długo....???? Pokazuje jezyk

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
malinka77 2012-04-25, 08:36:27

wlasnie ja nigdy nie pracowalam -zajmuje sie corkami ,domem , ale zamierzam zmienic miasto zamieszkania od sierpnia , zeby miec wieksze szanse na prace i lepsze perspektywy dla corek :) nie obrazilabym sie na mila niespodzianke finansowa;) ciagle obmyslam w glowie plan , jak pozbyc sie dlugu meza -juz mi cos swita i czuje ze to dobry jest pomysl

pozdrawiam

 

Tematów: 4
Odpowiedzi: 37
Dołączył/a: 2012-03-09
Marsjanka 2012-04-25, 11:29:08

ostatnio pewien mądry człowiek, zapytal mnie ile razy zmienialam miejsce zamieszkania..... 1 raz w życiu.... pomimo urana w 4d

ja sie zakorzeniam bardzo, w moim przypadku uran nie oznacza czestych zmian zamieszkania, pewnie przez ten kwadrat z Saturnem (ten trzyma w szachu)

fajnie natomiast ze masz plany, bo planowac warto, szybiciej sie ten cel osiąga, czego mocno Ci zycze:)

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
malinka77 2012-04-25, 13:26:29

Dziekuje Ci bardzo :) Akurat tez mam kwadrat z saturnem :) ,ale wiele razy zmienialam miejsce zamieszkania od dziecka :) wlasciwie to w styczniu zjechalam z polrocznego pobytu w szkocji od meza -a teraz mnie gna do Poznania ;) mam tez urana w trygonie ze sloncem i kwadracie z jowiszem

badzo pragne w koncu znal;ezc swoje miejsce ( merkury w raku ?)-ciagle szukam ....cos czuje ze w tym roku sie to uda!.......Pozdrawiam serdecznie :)

Tematów: 4
Odpowiedzi: 37
Dołączył/a: 2012-03-09
Kaśka Kariatyda 2012-04-26, 00:42:28

Witam,

Malinko, czy masz dobrze opisane w Radix i Solariuszu współrzedne Twego miejsca urodzenia/zamieszkania? W 1. temacie przez  Ciebie założonym piszesz, że miejsce urodzenia (zamieszkania?) to Głogów, a obecnie w Solariuszu i Progresjach podajesz nadal  współrz. geogr. miejscowości Głogów Małopolski, położonej na Podkarpaciu.Usmieszek

Sprawdziłam to na Astro.com; tam w bazie miejscowości nie podają w ogóle tej nazwy Głogów Młp., tylko 2 x Głogów o odpowiednich współrz.  "Twój" Głogów (na zachodzie Polski) ma współrz. 51N40, 16E05 i figuruje w bazie Astro jako drugi. Natomiast ten Małopolski ma współrz. 50N10, 21E58. (Być może kliknęłaś automatycznie  na to 1. w bazie  miasto jako poprawne). Proszę, sprawdż to sobie. bo Twój Radix i inne grafiki będą nieco inne, a zatem i wnioskowanie też się zmieni.

Tematów: 6
Odpowiedzi: 152
Dołączył/a: 2011-05-03
Teksty w działach stałych
malinka77 2012-04-26, 08:29:39

faktycznie teraz sprawdzam sobie to

dziekuje za spostrzezenie -wiele chyba to nie zmienilo , na moje skromne oko

pozdrawiam

teraz tak patrze ze w natalnym uran przesunal sie do 5 domu hmm

Tematów: 4
Odpowiedzi: 37
Dołączył/a: 2012-03-09
Marsjanka 2012-04-26, 09:29:28

Malinka masz wielki obrazek, wszyscy tu na forum będziemy wdzięczni jak to zmniejszysz:)

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
malinka77 2012-04-26, 10:02:57

wlasnie nie wiem co sie dzieje -teraz juz nie widac tego u mnie

Tematów: 4
Odpowiedzi: 37
Dołączył/a: 2012-03-09
Marsjanka 2012-04-26, 10:19:46

po prostu jak chcesz cokolwiek wstawic musisz zmniejszyc obraz, potem dopiero załaczyc kazdy z nas to przerabial wiec spokojnie - przez chwile bylo nietypowo:)

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
malinka77 2012-04-26, 10:21:23

ok -nastepnym razem zmniejsze :)

Tematów: 4
Odpowiedzi: 37
Dołączył/a: 2012-03-09
 


<< powrót do strony głównej                                                                                                                                                                                                                                                          
Strona Sollunari używa plików cookies do prawidłowego działania strony.
Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia.
Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej.
ZAMKNIJ
Więcej informacji udostępniamy w naszej Polityce prywatności.