Sollunari

 

To jest Forum dla astrologów.Usmieszek

 

Forum jest nieaktywne, jednakże może stanowić żródło informacji astrologicznych. Miłej i pożytecznej lektury!


Forum > blog Marsjanki

Andrzejki i Tarot
Jasmin 2014-11-28, 13:00:21

W wieczór Andrzejkowy 29.11.b.r. (sobota) Marsjanka zaoferowała się "dyżurować" na Forum i odpowiedzieć na Wasze pytania do kart. Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału Buziaczek. Pytania proszę umieszczać w tym wątku. 

 

Dzięki Aga za inicjatywęUsmieszek.

Tematów: 173
Odpowiedzi: 2846
Dołączył/a: 2009-11-23
www.sollunari.pl
Odpowiedzi
winetu 2014-11-28, 13:41:18

Ja będę pierwsza chętna pewnie :) Już się nie mogę doczekać Zaklejone usta (usta nie zaklejone, ale zęby wyszczerzone z radości )

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
maszowa 2014-11-28, 14:01:38

Andrzeju, Andrzeju

Prosimy dziś Ciebie,

Pozwól nam zobaczyć

Co pisane nam w niebie.

 

 

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
Marsjanka 2014-11-28, 17:11:07

oczywiście, ze jako andrzejkowa wróżka będę zaglądała do Was cały dzien ;-), ale online będę wieczorem więc piszcie, piszcie, zachęcajcie znajomych do zalogowania sie na sollunari i skorzystania z wróżby ;-)))  do jutra ;-)

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
Ada 2014-11-29, 08:51:46

No to ja będę pierwsza, bo zaraz zmykam do pracy. Wróżko Marsjanko kiedy poznam mężczyznę,  z którym stworzę stały związek?   

Tematów: 24
Odpowiedzi: 461
Dołączył/a: 2012-07-25
indygo 2014-11-29, 09:45:25

Skoro jest specjalny andrzejkowy wątek to również poproszę o wróżbę, mam nadzieję że Cię nie nadwyrężam Marsjanko ;) Jak potoczy się moja relacja z panem X? (w sensie czy coś z niej wyniknie). Nie wiem czy da się położyć karty bez daty urodzenia tego pana, ale spotykamy się w drodze do pracy już od kilku m-cy i widzę, że on jest wyraźnie zainteresowany, no ale ciężko tak zagadać kogoś nieznajomego ;) Ja go chyba też dystansuję, może jeszcze mam jakąś blokadę, ale on cały czas się patrzy. Po dłuższym czasie zaczął się też uśmiechać. Trochę jestem tym wszystkim skonsternowana, ale też ciekawi mnie czy to ma jakieś znaczenie czy to tylko taki ulotny adorator. Co wiadomo, to to że jest ode mnie starszy i nie ma obrączki na palcu.

Tematów: 1
Odpowiedzi: 36
Dołączył/a: 2013-11-07
Marsjanka 2014-11-29, 12:55:13

Ada - tak naprawdę wszystko zależy od młotka - okazje do poznania mężczyzny będą, natomiast to juz jest Twoja inicjatywa, jesli bedziesz umiala wykorzystać nadarzającą się okazję (wyczucie, intiucja) jest szansa, ze otworzy sie brama do szczęscia; jesli będziesz czekala, az ktos z nieba spadnie, niestety szanse są bardzo nikłe. 

Moze sie okazac,ze dostaniesz propozycję zmiany pracy lub/ i doszkolenie i awans, to taka zmiana niespodziewana, ktorą mozesz wykorzystać pozytwynie lub negatywnie chodzi tu konkretnie o nastawienie Twoje, jesli w pierwszym impulsie odmowisz/zaprzeczysz czemus zaprzepascisz szansę na wiele, wiec obserwuj co sie dzieje u Ciebie w pracy, bo ona ma kluczowe znaczenie jesli chodzi o mężczyznę; moze to byc ktos kto juz pracuje z Tobą a nie zwracaliscie uwagi na siebie, rownie dobrze moze to byc ktos nowoprzyjęty lub osoba kooperująca z Twoją firmą.  W rozkladzie pojawią się puchary, wiec uczucie i emocje zwiazane z tym człowiekiem również, ale tak jak pisze.. tu potrzeba wyczucia, obserowawania i umiejętności wykorzystania nadrzających sie okazji. Oczko

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
Marsjanka 2014-11-29, 13:06:13

Indygo - te Twoje spostrzeżenia dotyczące tego człowieka są trochę na wyrost - nie szykuję się tu nic  po prostu dwoje ludzi jezdzących do pracy i mijających się, odwzajemniających uśmiech. Pewnie zaczął się uśmiechac po jakimś czasie, bo dla niego jest to codzienność, te same powtarzajace sie czynności, co do samego człowieka noo taki ognisty pan o ognistym temperamencie, lubi przejmowac inicjatywe, wiec gdyby mógł to napewno by Cię zaczepił, ale teraz mała niespodzianka - ten człowiek nie jest wolny, jest w zwiazku i to małżeńskim, obrączka niestety dzisiaj to przeżytek, moj mąż ją nosi bo jest tradycjonalistą, natomiast nie jest ona wyznacznikiem.. 

Mam jednak nadzieję, ze z uśmiechem podejdziesz do tego co napisałam ;-)

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
winetu 2014-11-29, 14:07:45

Marsjanko, znowu ja, oczywiście tak samo nudna jak zawsze: czy i kiedy sprzedam działki? zadając pytanie mam na myśli przyszły rok ( nie potrafie tego myslenia o przyszłym roku wybić sobie z głowy). Z góry dziękuję

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
Marsjanka 2014-11-29, 14:11:46

tak Winetu, sprzedaż działki w przyszłym roku ;-) 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
winetu 2014-11-29, 14:57:31

dziękuje Marsjanko :) nie mogę się doczekać:)

 

 

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
indygo 2014-11-29, 15:09:20

Dziękuję Ci bardzo Marsjanko za wróżbę :) No pewnie, że podejdę z uśmiechem, w końcu nawet go nie znam, więc i uczuć oczywiście żadnych nie ma. Wróżba jest dla mnie pozytywna, bo nie będę się już zastanawiać i przejdę nad tym do porzadku dziennego ;) Czyli jednak mój opór nie był bezpodstawny, intuicja ok.

Pozdrawiam serdecznie.

Tematów: 1
Odpowiedzi: 36
Dołączył/a: 2013-11-07
maszowa 2014-11-29, 16:01:18

W Andrzejki nie może zabraknąć też i innych wróżb. Oczko

Ja sobie urządziłam lanie wosku na okoliczność "co mnie czeka w najbliższym roku".

Nie było łatwo zobaczyć, co przedstawia cień, ale przypomina mi to samochód. Więc może czeka mnie podróż?

 

 

 

Potem pokręciłam na rózne strony i wyszło ......  ale to już w drugim wpisie, bo na raz nie wchodza dwa obrazki Uśmiech

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
maszowa 2014-11-29, 16:03:57

a oto zapowiadana "druga strona medalu" Głosny smiech

 

Przypomina mi to jakies zwierzątko ... oj, byle nie myszkę, bo to pewnie jakaś strata.

hmm... na myszkę to zwierzątko ma chyba za mało szpiczasty pyszczek. Może to szczeniaczek Usmieszek

 

 

Dyżurna Wróżko Marsjanko! - a teraz proszę o kartę.

"Co mnie czeka w najbliższym roku?"

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
sagitariusA 2014-11-29, 16:15:51

Witam!

Tak Maszowo, ten pierwszy cień, to na 100% podróż samochodem. Ten wystający "dzyndzelek" , to nic innego jak ręka zrelaksowanego pasażera, jadącego na "zimnym łokciu"Usmieszek.

 

Pozdrawiam :)

Tematów: 8
Odpowiedzi: 384
Dołączył/a: 2013-12-02
maszowa 2014-11-29, 16:36:33

Ręka zrelaksowanego pasażera, powiadasz? Głosny smiech  W takim razie będę miała liczniejsze towarzystwo w podróży, bo ja tak łokci nie wystawiam - po latach walki w terenie już  bardziej ostrożna jestem Oczko. Na dachu samochodu dostrzegam dużą ilość bagażu, więc albo podróż będzie daleka, albo zabiorę ze sobą jakąś strojnisię, co to musi dużo strojów wozić.

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
sagitariusA 2014-11-29, 16:40:18

Na drugim obrazku kształt wosku (bardziej niż cień) przypomina szczenię bernardyna lub jakiejś podobnej rasyUsmieszek.

Tematów: 8
Odpowiedzi: 384
Dołączył/a: 2013-12-02
maszowa 2014-11-29, 16:48:03

Ha, skoro to miałby być bernardyn albo inny owczarek, to już wiadomo, gdzie będzie podróż - w góry. Oczko

Wielkie miasto nie jest dobre dla tej rasy piesków, a póki co, tylko takim dysponuję.

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
sagitariusA 2014-11-29, 17:02:26

Ta podróż, to pewnie będzie wiosną lub latem, bo jak na "zimnym łokciu" to musi być ciepłoOczko.

Swoją drogą, ciekawe czy można byłoby połączyć jakimś sposobem, horariusz z laniem woskuUsmieszek?

Tematów: 8
Odpowiedzi: 384
Dołączył/a: 2013-12-02
maszowa 2014-11-29, 17:12:42

Horariusz z laniem wosku ? Moim zdaniem lepiej tego nie mieszać, bo wprawdzie zabawy będzie kupa, ale w efekcie wyjdzie ...  Oczko

Horariusz musi mieć w sobie energię pytania naprawdę ważnego dla osoby. Teoretycznie można by załatwić równolegle dwie pieczenie przy jednym ogniu. Znaczy się - kwerent się bawi na Andrzejkach a w tym samym czasie ktoś mu rozgryza horariusz. Nawet mogłoby się ładnie zdarzyć, że odpowiedzi przyszłyby w tym samym czasie... kto wie, może nawet zgodne. Nie próbowałam Usmieszek

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
Marsjanka 2014-11-29, 17:28:16

Maszowa, będzie się działo, miejmy nadzieję ze więcej dobrego niż złego, chociaż rówowaga wskazana, wszelkie plany dłgoterminowe, które sobie założyłaś na kolejny rok i dłużej będą nabierały realnego kształtu, trochę będzie trzeba o nie powalczyć, ale jesteś kobietą która ma wszystkie niezbędne narzędzia w ręku, nie tylko niezależność i charyzmę, ale siłę przebicia i wytrwałość niezbędną do realizacji celu ;-) Będą zyski, będą okazję, będą pieniądzę, ale pojawi się również niezadowolenie i jakieś niesnaski zwiazane z pieniędzmi; plany nierealne odłożyć i skupić się tylko na tym co można osiągnąć, wtedy idziemy w dobrym kierunku ;-)

 

Może, ale nie musi się pojawić kłótliwy facet, będzie najmądrzejszy, manią wielkości bedzie siegał do nieba, osoba nader błyskotliwa aczkolwiek w pewnym sensie szkodliwa i toksycza - jedyna rada - gonić, nic dobrego z tego nie będzie, trochę wiedzy i tyle... 

 

ps. Twoje woski to z pewnością nr 1 auto, nr 2 mysza - odnosząc do Tarota - podróż w nieznane lub w obrany cel, a mysza to albo te gorsze dni, albo ten szczur /facet/ który moze sie pojawić Głosny smiech

 

pzdr Buziaczek

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
winetu 2014-11-29, 17:29:55

Jej, a ja nie mam klucza, można czymś klucz z dziurką zastąpić? fajną zabawe mielibyśmy z dzieciakami. Maszowa, mi to ten pierwszy cień to też z wygodną kanapą się kojarzy :) z leżeniem do góry brzuszkiem, samochodopodobny też- w deseń kabrioletu- zatem letnie wojaże i relaks a maksa chyba:) A to nie pies, ani mysz, tylko chomiczek przecież, cosik łapakmi do pyszczka próbuje zachomikować ;) względnie prosie, hihi podróż i konsumpcja prosięcia :) potem relaks na kanapie :)

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
maszowa 2014-11-29, 17:36:00

Winetu, jak to nie masz klucza? w szafie nie ma? w jakiejś szufladzie zamykanej? No weź.. ja z szafy wyjęłam, drzwi się same nie otwierają, to poczekały Oczko

Konsumpcja prosięcia odpada - nie lubię mięsa.

 

Wróżko Marsjanko, piękne dzięki ... a niech tam, nawet za tę myszkę. Buziaczek

Zawsze powtarzam, że równowaga w naturze musi być zachowana, czyli trochę złego, reszta dobrego ma być.

Niby skąd miałabym wiedzieć, kiedy jest dobrze, gdyby nie było żadnego porównania?

 

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
winetu 2014-11-29, 17:47:54

No właśnie szafy bez kluczy mam, szuflady też, ale kojarze gdzies taki z dużą dziurka muszę go wyszperać, teraz problemem jest wosk, bo ostatnio dmuchanie świeczek ćwiczyliśmy...no i ni ma :/ a musi byc biały wosk, czy może być z domieszką koloru? (ze świeczek tortowych?) niech mi tam-przetopimy je ;P mam tylko ciemnofioletowy wosk oprócz tego :/

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
maszowa 2014-11-29, 17:52:25

co do koloru wosku to nie mam wytycznych, nie słyszałam, żeby inny kolor niż biały był zabroniony. Ale może mało wiem Głosny smiech. Na własne wyczucie nie radzę brać klucza od domu, bo jakoś mi się skojarzyło, że jakby wyszło coś jak te moje myszy, to może do domu wejdzie i nabroi.

Ja bym świeczki tortowe wzięła, a co tam, źle się przecież nie kojarzą

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
winetu 2014-11-29, 18:19:50

hmm dziwne kształty ?

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
winetu 2014-11-29, 18:21:13

A mi jakaś jakies dziwne kształty wyszły.. ?? coś z rogami?

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
maszowa 2014-11-29, 18:31:07

Winetu, jakie z rogami? Na drugim zdjęciu to ja widzę kogos, kto mi się natychmiast skojarzył z panem ubranym na ludowo. O, jak na tym obrazku. Kapelusz  z jakimś piórem, albo wysoka czapka. Ale gdzie teraz takie czapki można zobaczyć ?

 

 

A na pierwszym obrazku widzę kogoś z plecakiem na plecach, w pozie takiej jakby przed chwilą jechał na sankach ale sanki właśnie go wyprzedziły Głosny smiech

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
lupka 2014-11-29, 18:55:31

Maszowa Twój wosk kojarzy mi się jeszcze oprócz z samochodem- na 1 zdjęciu np. z kapeluszem myśliwego, albo z dwoma przystającymi do siebie głowami. Jeden profil to mężczyzna z brodą, a drugi profil to osoba z krótkimi włosami, oboje patrzą do góry; a na tym drugim zdjęciu pierwsze skojarzenie „śpiąca szynszyla“;).

 

A u Ciebie Winetu kojarzy mi się ten wosk z częściami garderoby, na pierwszym zdjęciu but, na drugim rękawica, takie ciepłe z korzuchem:)

Pozdrawiam

Tematów: 19
Odpowiedzi: 562
Dołączył/a: 2011-07-16
Teksty w działach stałych
ewa007 2014-11-29, 18:59:41

Wróżko Marsjanko, 

moje córki są BARDZO chętne na wróżbę andrzejkową:) Starsza córka chcialaby zapytać, czy dostanie się do wymarzonego liceum (biol.-chem.), aby później zdawać na medycynę, czy powinna raczej zdawać do liceum francuskojęzycznego - humanistycznego (teraz jest w takim gimnazjum) i potem wyjechać na studia do Francji. Ma urana dominującego w horoskopie i wszystko u niej możliwe:). Zapytuje też o chlopaka - kiedy się wreszcie pojawi ten wymarzony i czy to będzie nowa znajomość, czy też odświeżona znajomość z dawnym kolegą...:)))

Młodsza córka też uranowa (stellum w 11 domu:) i też nieprzewidywalna - chcialaby się dowiedzieć, czy powinna iść na studia artystyczne, czy jakieś bardziej konkretne. I też koniecznie co z chłopakiem - czy pojawi się nowy, czy odnowi starą znajomość (ze szkoly podstawowej), czy póki co nikt się nie pojawi ciekawy...? Dziękuję w ich imieniu:)

Tematów: 21
Odpowiedzi: 258
Dołączył/a: 2014-10-07
maszowa 2014-11-29, 19:07:54

Winetu, masz bucik! Lupka wypatrzyła Usmieszek

Taki zimowy, z wywiniętą cholewką.

Taki but to chyba zwiastuje wycieczki.  Albo pójdziesz gdzieś dalej, hmmm... w świat?

 

U siebie widzę te dwie głowy, po lewej jest osobnik z bardzo dużą i gęstą brodą . no może i dobrze, że patrzy w inną stronę hihihi

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
anzuk 2014-11-29, 19:10:20

Marsjanko mam pytanie do kart, proszę o wróżbę. Chodzi o pracę, do której powracam  od nowego roku ( miałam przerwę w wykonywaniu zawodu). Czy to dobra decyzja? Czy to jest dobre miejsce dla mnie? Mam sporo wątpliwości ale z drugiej strony jest to szansa dla mnie.

Dziękuję z góry za poświęcony mi czas.

Tematów: 0
Odpowiedzi: 2
Dołączył/a: 2011-10-24
cesarzowa 2014-11-29, 20:00:43

Witam i tez prosze o krótka podpowiedz ;)

Nie znam dat urodzenia, nie ten etap, ale...jeden jest młodszy a drugi starszy i pytanie czy warto w ogóle zawracac sobie głowę jednym bądź drugim? :)

 

Tematów: 1
Odpowiedzi: 6
Dołączył/a: 2011-11-08
Marsjanka 2014-11-29, 20:52:08

ewa007 - przykro mi muszę odmówić, ale Twoje córki są po prostu za młode na karty - są to dzieciaki w wieku gimnazjalnym, (chyba ze sie mylę, to sprostuj proszę) no minimum musi byc te 16 lat ;-) 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
ewa007 2014-11-29, 21:01:58

Marsjanko, rzeczywiście, córki nie mają jeszcze 16 lat (14 i 15) - szkoda, są trochę rozczarowane:(, mialy nadzieję, że przynajmniej o tych chlopakach czegoś się dowiedzą:)

Dziękujemy za dobre chęci:)))

Tematów: 21
Odpowiedzi: 258
Dołączył/a: 2014-10-07
Marsjanka 2014-11-29, 21:04:58

anzuk - faktycznie karty wskazują na odnawianie zerwanych kontaktów; wcale sie nie dziwie że masz wątpliwości co do decyzji o powrocie, karty nie są jednoznaczne jesli chodzi o decyzję na tak czy nie, natomiast wskazują dwie drogi, jedna to taka, ze jesli wrocisz to nie spodziewaj się kokosów, ani tego ze bedzie to "najlepsza" decyzja jaką podjełaś, z drugiej strony moze to byc szansa, ale tylko wtedy jesli okreslisz ją mianem długofalowej realizacji, jesli myslisz ze wracajac do tej pracy rozwiązesz swoje "problemy i wątpliwosci" to sie myslisz. Koło fortuny sie toczy i samo podjecie decyzji jest ok, natomiast nalezy sie liczyc z jakimiś stratami i przejściami... 

w międzyczasie pojawił mi sie w kartach mężczyzna, dość młody (25-40l) i tu moze byc cos na rzeczy  -  jesli jestes w zwiazku,  masz bogate zycie uczuciowe, ale kieruje Tobą tez taki pęd do autodestrkcji, coś chcesz zmieniać, sama sobie "źle " życzysz, jakby takie podswiadome pragnienie własnej klęski.. hmmm wyglada mi to na jakies burze w związku - jesli jeszcze nie jestes w zwiazku to gdzies na horyzoncie pojawi sie mezczyzna gotowy zawładnąć Twoim sercem , otworz sie na zmiany, będą pozytywne,, w przeciwnym razie, staraj sie nie prowokowac kłótni, burz, bo moze sie to skonczyc rozstaniem.. 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
Marsjanka 2014-11-29, 21:23:17

cesarzowa - młodszy to osoba lubiąca się uczyc, poznawać świat, ciekawa, stabilna ale również ukierunkowana materialnie,   systematyczny, przedsiębiorczy - jemu  bardzo zależy , żeby zaskarbić sobie Twoją sympatię, chciałby być kims dla Ciebie ważnym, wzbudza zainteresowanie sobą i swoimi problemami, sprawami, taka osoba absorbująca, a w negatywnym znaczeniu lekki pasożyt, żerujący i wykorzystujacy innych, natomiast to co za nim przmawia to fakt, ze sobie swietnie radzi w praktyce z interesami to taki Rzędzian z Ogniem i Mieczem ;-) 

starszy natomiast to liryk, subtelny, wrażliwy romantyk,  zapewni uczucie, delikatne, zauroczenie, w zwiazakch radzi sobie srednio, raczej głowa w chmurach, ładnie mowi ale praktycyzmu żadnego, taki Pluszowy Mis do ktorego mozna sie przytulic, ale na konkrety trzeba niestety poczekac. 

Zdecyduj który blizszy Twemu sercu ;-)

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
Marsjanka 2014-11-29, 21:25:27

ewa to jeszcze chwila i będzie można zerknąc w karty, zasadę mam taką ze dla osób poniżej 16rż nie wykładam kart;-)

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
ewa007 2014-11-29, 21:32:41

Marsjanko, rozumiem. Nigdy nie mialam nic wspólnego z tarotem i nie wiedziałam, jakie są zasady. Starsza córka w maju będzie miala już 16 lat, także tuż tuż, ale wtedy na zmianę profilu szkoly będzie już za późno (w kwietniu najpóźniej trzeba zdecydować), a ona caly czas na rozdrożu - czy probowac na medycynę, czyli na biol-chem, czy na coś humanistyczno-lingwistycznego. Ja sama nie wiem, co dla niej lepsze, więc nie doradzam, także w takim razie pójdzie na żywioł - gdzie ją przyjmą:) Pozdrawiam:))

Tematów: 21
Odpowiedzi: 258
Dołączył/a: 2014-10-07
Marsjanka 2014-11-29, 22:00:37

to był mój pierwszy wosk lany hmm od razu skojarzyłam ze smokiem, ale jak zaczęłam obracać wyszło coś w rodzaju uciekiniera z 7 mieczy Tarota ;-) RW. 

co moze oznaczac? 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
Marsjanka 2014-11-29, 22:03:18

ja sobie to wylałam, wyglądaja jak zwierzęta, w sumie nie dociekam co to, ale może wy wpadniecie na pomysł, 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
Marsjanka 2014-11-29, 22:04:00

a to jest najgorsze, to lał mój syn i mi przypomina płód... 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
cesarzowa 2014-11-29, 22:07:09

Marsjanko, dziekuję bardzo!

 

trafiłaś w opisem Panów w samo sedno, aż jestem w szoku :)

wiem na czym stoję, dziękuję raz jeszcze

pozdrawiam i polecam

Tematów: 1
Odpowiedzi: 6
Dołączył/a: 2011-11-08
maszowa 2014-11-29, 22:07:10

Na pierwszym:

Ja widzę siedzącą na podłodze lub ziemi osobę, która patrzy w górę i podpiera się lewą ręką.

Żadnego uciekiniera tu nie widzę, siedzi i patrzy w chmury albo gwiazdy

na drugim faktycznie coś jakby smoki, ale trzeba dłużej popatrzeć to może coś nowego zobaczę.

A to trzecie ? Weź przestań straszyć, to ma być CIEŃ wosku. każdemu wychodzi taki poskręcany cudak a na cieniu to potem inaczej wygląda. Szukaj czegoś w cieniu, obracaj na różne strony

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
ewa007 2014-11-29, 22:10:23

dokładnie to samo chcialam napisać, co Maszowa - wyraźny człowiek kontemplujacy niebo:), ewentualnie Dyzio marzyciel, który przysiadl na łące i marzy...

na drugim smoki, na trzecim - rzeczywiście płód:)

Tematów: 21
Odpowiedzi: 258
Dołączył/a: 2014-10-07
Marsjanka 2014-11-29, 22:18:08

Maszowa obracam, ewentualnie ptaszek z tego wychodzi, ale jestem w szoku przeciez to widac, ze to plod... 

kontemplujący, czy kątem plujący :D 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
maszowa 2014-11-29, 22:19:24

Głosny smiech Marsjanko. na drugim Twoim obrazku jest u góry smok, może być wawelski a na dole samochód w typie VW garbusa albo coś w tym rodzaju. Znaczy że pojedziesz do Krakowa, bo tam jest smok wawelski :)

Ewentualnie pokonasz siedzącego w Tobie smoka, który leży w poprzek drogi do celu  i zrobisz wreszcie prawo jazdy

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
ewa007 2014-11-29, 22:20:01

Marsjanko, a czy z kart można odczytać, gdzie moi dziadkowie (od strony taty), z którymi byłam bardzo mocno związana (w zasadzie dzięki nim żyję - wychowywali mnie przez pierwsze 3 lata życia, kiedy to moja mama robiła tzw. karierę naukową:), wzięli ślub - w lato 1937 roku? Czy mógl to być Klasztor Jasnogórski? Czy Łódź? Czy inne miasto? Czy to zbyt skomplikowane pytanie, nie na karty...? 

Tematów: 21
Odpowiedzi: 258
Dołączył/a: 2014-10-07
maszowa 2014-11-29, 22:20:45

Marsjanko. A niech tam, może być i ptaszek. Oczko A co za różnica jak go zwać

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
winetu 2014-11-29, 22:22:27

dzięki dziewczyny :)

no rzeczywiście bucik, u dołu nawet odpadł kawałek obcasa :)ja ten róg zobaczyłam na cieniu i zaraz że diabół w dodatku kudłaty bo z brodą ;P ale to może być i rozwiązana sznurówka :)

Lajkoniki to w Krakowie- kocham tamten ryneczek :) może Tatar?

 

Marsjanko u Ciebie pierwszy obrazek kojarzy mi się z myslicielem-filozofem wspartym na kamieniu patzrącym w niebo, drugi z przyczajonym smokiem, względnie skrzydlatym wielbłądem przykucniętym, trzeci z nietoperzem, lub też i skrzydlatym smokiem, ostatni natomiast hmmm, dokłądnie tak jak Tobie, ale może to i ten kolor wosku w tym kształcie nasuwa takie skojarzenia, choć może to być też takie małe łyse stworzonko- nie pamiętam jak się nazywa-widziałam w programie przyrodniczym, które żyje sobie pod ziemią, to akurat właśnie urodziło młode stworzonka i się do nich tuli :) no pyszczek wypisz wymaluj jak tamten łysy krecik. Cóż to było?

 

możę założycie hodowle jakiś zwierzątek w tym roku?

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
Marsjanka 2014-11-29, 22:23:26

jak tylko wylałam stwora to wiedzialam,ze smok, ale syn obracał i wylazł mu uciekinier, no ten drugi, przyjrzyj mu sie z bliska nawet oko wyszło (szok!) heheh zrobie zrobie prawko w koncu , wiesz, moze faktycznie cos jest na rzeczy;-) 

teraz tylko ten płód bedzie mi sie snił.. :D 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
maszowa 2014-11-29, 22:28:11

No wiesz, a czemu ma się śnić? Przeciez to nie Twoja wróżba.

Może po prostu pora wytłumaczyć synowi jak się robi, a co ważniejsze jak się NIE robi dzieci. I będzie OK

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
Marsjanka 2014-11-29, 22:28:21

kolor wosku .. hmmm wszystkie świeczki urodzinowe dwa komplety poszły - no i jeszcze jedna fioletka, dało taki wrzosowy kolor, Winetu wiem chyba o czym mowisz.. zwierzeta jak się rodzą np chomiki to są łyse, pofałdowane i takie brzydkie, ciekawe co to moze znaczyc u mlodego chlopaka? ze pewnie cos sie urodzi - znowu jakis pomysl, mam nadzieje ze tym razem cos mądrego :D 

 

 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
Marsjanka 2014-11-29, 22:33:35

hahahaah Ty masz pomysł, taaak muszę z nim pogadać do czego co służy ;-) ech... to juz ten wiek

nie moja wróżba ale zapadło w pamięć brrrrrr 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
winetu 2014-11-29, 22:35:18

E, to wcale brzydkie nie jest-jaki słodki ma pyszczek :)

 

no nie mogę znaleźć zdjęcia tego zwierzątka-ssak to był, ale jaki...tutaj tuli swoje dzieci- gest jest przyjazny-kieruje w ich strone swoje lica :) może rzeczywiście sporo pomysłów będzie, w realizacje każdego zaangażowanie będzie takie samo, troskliwe podejście, matczyne, odpowiedzialne.

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
Marsjanka 2014-11-29, 22:39:58

a Maszowa jak ten wosk ma sie do publikacji mojej strony internetowej? jak myslisz, moze ten smok cos symobolizowac?

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
lupka 2014-11-29, 22:40:58

Przy zdjęciu nr.1 też pierwsza myśl- myśliciel/marzyciel. Na następnym - wielbłąd jednogarbny odpoczywający sobie  na wydmie albo lecący na chmurze:), pod wielbłądem kameleon ewentualnie nietoperz. A ten płód wygląda jak jakiś mały słodki ptaszek, który pałaszuje z zadowoleniem dużą ilość dżdżownic, ewentualnie wtula w nie dziób, tylko po co mu ta kosa?;)

Tematów: 19
Odpowiedzi: 562
Dołączył/a: 2011-07-16
Teksty w działach stałych
maszowa 2014-11-29, 22:45:01

Znalazłam w necie takie łyse stworzonko. Strasznie to drogie i bardzo bardzo rasowe. A łyse i pomarszczone. Kot sfinks. Może zechcesz? Oczko

 

Smok mi się nijak z Twoją nową stroną internetową nie skojarzył, tylko z wawelem i Krakowem. Oczko

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
Marsjanka 2014-11-29, 22:45:34

o Lupka, dobre ;-) moze byc, dopiero teraz sie przyjrzałam i faktycznie to samo ujrzalam co Ty Oczko

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
winetu 2014-11-29, 22:52:02

Wiem z czym mi się kojarzy Marsjanko Twój pierwszy obrazek z muzą Rubensa :) leży sobie, jabłko wcina, może jakies zakochanie, choć ja się na wosku nie znam ani troche

 

zwierzatko o które mi chodziło to cos s typie golca łysego, choć google nie przedstawia go w zbyt korzystnym świetle- nawet zdjęcia nie wkleje :/ . Tamto było spokrewnione z nim chyba (z  racji łysiny)jednak znacznie bardziej sympatyczne- rozmiarów golca, obdarzone wdziękiem kota syjamskiego.

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
Angeloo 2014-11-29, 22:54:51

Hej wszystkim, widzę że lanie wosku wciągnęło. Ja w tym roku postawiłam na I-Cing. Bardzo pomyślna wróżba mi wyszła. 

Ewo, mamy córki w podobnym wieku i moja też się zastanawia czy iść na matematykę, czy do gimnazjum francuskojęzycznego. Jak masz wątpliwości to zamów jej horoskop z analizą predyspozycji, astrologicznego potencjału. Może jak prezent na mikołajki? :-)  Ja mojej powtarzam, że jeszce za wcześnie na konkretne decyzje, takie na całe życie. Więcej luzu, studiować może i do 40-stki :-)

Marsjanko, ja myślę, że nie ma co się bać wróżby syna, bo chłopcy powinni wróżyć w Katarzynki:-) Mi to przypomina małego szczeniaczka, takiego tuż po urodzeniu. Może Twój syn chce takiego dostać i w ten sposób jego pragnienie puka do Ciebie :-)

 

 

Tematów: 2
Odpowiedzi: 39
Dołączył/a: 2014-09-01
maszowa 2014-11-29, 22:55:58

winetu. taki zwierzaczek?

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
Marsjanka 2014-11-29, 22:56:25

ech... no Maszowa, ten stwór ktory wkleiłas w zdjeciu jest jeszcze brzydszy niz to co syn wylał, az mnie wzdryga, koty, sierściuchy wszelakie nie maja wstępu do mojego serca tylko psy..  hmm kot sfinks brrrr :D 

Winetu starczy, bo nie usnę :D 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
Marsjanka 2014-11-29, 23:00:23

Angeloo , szczeniaczka to dostal 8 lat temu i starczy; oczywiscie sie usmiecham, ze sie "boję" w sumie nie doszukuje sie nic zlego,ale moj syn ma fantastyczne pomysly, w koncu niedaleko padło jabłko od jabłoni ;-) 

 

 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
assamitia 2014-11-29, 23:15:50

Witam Marsjanko, może w takim razie i ja skorzystam z możliwości zadania pytania.

 

Pytanie dotyczy planowanej długotrwałej przyszłorocznej podróży/wycieczki. Co ona mi przyniesie i jakie korzyści uda mi się z tego wynieść?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Tematów: 0
Odpowiedzi: 2
Dołączył/a: 2014-08-29
winetu 2014-11-29, 23:23:54

Maszowa coś w ten deseń :D ale przypominające taką sympatyczną norke, krecika, i miało mniejsze uszy :)może nie było łyse z natury tylko z jakichś względów wyliniało- w ciązy kobietom wypadają włosy, może tym stworzonkom też, ale Marsjanka chyba ma dośc juz porównań do norniczek i innych szczuropodobnych stworzonek- ja zapewniam, że to było całkiem sympatyczne i mimo że łyse to przytulaśne :) 

p.s. jeżeli to golec to wyszedł całkiem całkiem jak na golca ;)

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
ewa007 2014-11-29, 23:32:00

Angeloo, aż tak poważnie tego nie traktujemy, żeby zamawiać horoskopy:) Co ma być, to będzie. Czysta ciekawość moja, a przede wszystkim córek, spowodowała zadanie pytania Marsjance. 

Studiować pewnie można i długo, ale żeby studiować ciekawe kierunki, trzeba niestety mieć dobrze zdaną maturę z konkretnych (a nie przypadkowych) przedmiotów, stąd wybór profilu liceum jest dość istotny. Po klasie humanistycznej trudno będzie dostać się na WUM, a po biol-chem - na UW...

Pozdrawiam:)

 

Tematów: 21
Odpowiedzi: 258
Dołączył/a: 2014-10-07
Angeloo 2014-11-29, 23:41:50

No nie wiem czy spojrzenie w horoskop pod kątem uzdolnień i powołania w życiu jest za poważne w tym wieku. To jest ostatnio moim przedniotem pogłębiania wiedzy astrologicznej i jak zwykle jestem zaskoczona trafnością. Ja po ekonomii jestem projektantem wnętrz i dokładnie to wyszło z horoskopu. Czyli dane mi było przy narodzinach i rożne zawiłości losu do tego doprowadziły. Sprawdź, co mają córki, a może ich droga będzie prostsza. Mojemu synowi wychodzą uzdolnienia ezoteryczne, ale na razie widzę wielkiego farciarza:-)

 

Co do wróżb, to ja wylosowałam dziś Rycerza Pucharów. Nie mogę tego nazwać zbiegiem okoliczności, naprawdę magiczny wieczór.

Tematów: 2
Odpowiedzi: 39
Dołączył/a: 2014-09-01
Angeloo 2014-11-29, 23:46:00

Ewo nie mogę się powstrzymać, żeby nie zacytować Leszka Szumana: 

Ludzie, którzy nie chcą znać swojego horoskopu przypominają kapitana, co wypływając z portu wyrzuca mapy za burtę i woła: Panie Boże prowadź mnie, bo ty wiesz lepiej

Tematów: 2
Odpowiedzi: 39
Dołączył/a: 2014-09-01
onlyyours 2014-11-29, 23:46:10

 

Witam,

 

 

 

mam nadzieję, że jeszcze załapałam się na andrzejkową wróżbę:) W ciągu całego życia poznajemy wielu ludzi, mimo że z pozoru te znajomości nie mają sensu, a może czegoś nas uczą. Poznałam Pana Ł. i nie chodzi tutaj o "kandydata" na miłość czy partnera. Jest to osoba, która mnie fascynuje jako człowiek, jako przyjaciel, ale wiem, że jest to nietypowy układ, bo on ma rodzinę, a ja jestem samotna. Marsjanko, co tarot mówi na temat tej relacji?? Jakie intencje ma Pan Ł. wobec mnie???

 

Tematów: 0
Odpowiedzi: 6
Dołączył/a: 2014-05-29
ewa007 2014-11-29, 23:48:27

Też mam syna:), ale już doroslego, skończył dziennikarstwo, teraz kończy prawo i nadal nie wie, co powinien robić w życiu. Aktualnie mysli o... produkcji pasków do zegarków:))) - może faktycznie takie prognozy astrologiczne bylyby ciekawe... 

Tematów: 21
Odpowiedzi: 258
Dołączył/a: 2014-10-07
winetu 2014-11-29, 23:52:31

Angeloo, nawet nie wiesz ale mnie pocieszyłaś- ja póki co niespełniona zawodowo-jako dziecko marzyłam o projektowaniu ale ubrań, w wieku 18 lat wybrano mi inną drogę :/ przygnębiające jest jednak to, że wiele zawodów wymaga jednak tego dyplomu (co w przypadku niektórych-lekarz, itd.jest zrozumiałe, w przypadku innych już nie tak bardzo). Niekoniecznie też wybór profilu w liceum może mieć wpływ na to czy ktos się dostanie na studia czy nie- nie zauwazyłam takiej zalezności chyba że ktoś już jest okreslony zawodowo w tak młodym wieku, znam wielu mózgowców po humanistycznych i artystów, historyków czy prawników po biol chem czy matfizie. Kwestia bardziej wyboru szkoły niż profilu- jaki poziom reprezentują nauczyciele. Bo tak samo będzie uczył dobry chemik na humanistycznym jak i na biolchemicznym.. Kwestia również uzdolnień dziecka i stopnia przyswajalności wiedzy wtłaczanej w szkole, która częstokroć potrafi więcej szkody wyrządzić niż pożytku, szczególnie we wczesnym dziecięctwie- zabija kreatywność, zdarza się że i talenty. 

 

Angeloo, świetny cytat :)

Tematów: 20
Odpowiedzi: 705
Dołączył/a: 2012-04-12
ewa007 2014-11-30, 00:00:21

cytat znam i też mi się podoba:)

Jestem bardzo świeżym samoukiem, jeśli chodzi o astrologię, pierwszą książkę przeczytalam w sierpniu tego roku..., dużo rzeczy  nie ogarniam i pewnie stąd mój wszechobecny sceptycyzm. Co chwila cos mi się nie zgadza, wychodzą błędy i nieścislości. Nie chcialabym podarować córkom dokładnego horoskopu i tym samym skierować je w jednym konkretnym kierunku, a potem uslyszeć po latach, gdy coś pójdzie nie tak, że wszystko przez ten horoskop...

Chcialy zapytać Marsjanki, to im pomoglam i zapytalam, ale otrzymanie horoskopu z instrukcją życia to może być dla takich dziewczynek trochę za dużo szczęscia:)

Tematów: 21
Odpowiedzi: 258
Dołączył/a: 2014-10-07
Angeloo 2014-11-30, 00:03:31

Ewo, to niech sobie te paski do zegarków produkuje. Przynajmniej na umowach go nie oszukają i zadba o swoje pod względem prawnym. Ochrona wzorów i patentów.

 

Winetu, ja nie mam dyplomu. Sama się dokształcam, czytam, jeżdżę na targi, szkolenia. Niektórzy mi zarzucali, że wchodzę w ich środowisko, kompetencje. Jednak, to ja mam ciągle zamówienia i kolejne osoby są zadowolone ze współpracy ze mną. To bardzo, bardzo podbudowuje i napędza do dalszej pracy. A zaczęłam przez przypadek, wolny komputer sobie stał, a kolega nie wyrabiał z czasem i powiedział- sama sobie zrób! 

 

A i nie wybrano, tylko sami wybieramy! Więcej wiary w siebie, więcej uznania dla własnej osoby. 

 

 

Tematów: 2
Odpowiedzi: 39
Dołączył/a: 2014-09-01
Angeloo 2014-11-30, 00:09:18

Ja też jestem świeża w astrologii i mam taką zasadę - sobie i dzieciom nic nie interpretuję. Widzimy, to co chcemy, a nie to co jest. Jak mnie coś nurtuje, to płacę i zamawiam właściwy horoskop. Tak było w tym roku jak zakładałam firmę i jestem zadowolna z porady. Może dlatego, że moja praca ma podobny charakter ( porada) wolę zapłacić. Sama, to już sobie namieszałam w życiu uczuciowym, wystarczy jak na jedną osobę.

 

Tematów: 2
Odpowiedzi: 39
Dołączył/a: 2014-09-01
ewa007 2014-11-30, 10:18:51

to pewnie dobra zasada - aby w swoje i rodziny horoskopy nie zagladać. Tylko, że własnie na tych horoskopach się uczę i te mnie najbardziej interesują. Kosztuje mnie to sporo stresu, ale z drugiej strony wygodnie, kiedy pewne rzeczy można usprawiedliwić ukladem planet, a nie ludzkim błędem (np dwa rozwody:). Tzw minusy dodatnie:)))

Tematów: 21
Odpowiedzi: 258
Dołączył/a: 2014-10-07
Marsjanka 2014-11-30, 10:23:03

assamitia - na pewno nie będzie miejsca na nudę, bedzie sie duzo działo, bedziesz aktywna, na wszystkich polach, nawet w zwiazku ( jesli jest, ozywnie uczuc, namietnosci)jesli nie ma, na brak adoratorów narzekać nie będziesz. Karta wskazuje na działania nawet wbrew logice, wbrew Twojemu codziennemu postępowaniu, jednym słowem... nudy nie będzie, odkryjesz w sobie pokłady dodatkowej energii i byc może nawet swoje drugie "ja"; doznania mogą być nagle, ale na pewo będą radosne, wycieczka czy podróż będzie jedną wielką imprezą ;-) będziesz zadowolona, wyniesiesz z niej duzo pozytywnej energii i spełnienia ;-) karty pokazują radość zabawę spełnienie, pojscie za głosem serca......  

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
Marsjanka 2014-11-30, 10:32:59

onlyyours - relacja uzależniająca mocno, mezczyzna ów jest "przykładnym" męzem i ojcem i tego nie zostawi, natomiast on zachowuje sie obiecnie jakby mial zasloniete oczy, troche bladzi po omacku, cos chce, ale nic nie robi i nie zrobi, bo nie jest to czlowiek ktory działa, choć.. działa, ale to slomiany zapał ktory natychmiast przeradza sie w zwątpienie...jest bardzo namiętny, kochliwy i uzależniający, potrafi zaimponować kobiecie, przy nim mozesz czuc sie kobietą i czuc sie bezpiecznie, ale w glowie ma ograniczenia, glowa muru nie rozbije, ciezko powiedziec ze to "kręgosłup moralny", bardziej optuje za tym, ze dopoki jest adrenalina to jest fajnie, zabraknie adrenaliny... wszystko sie nudzi, bo chodzi o to, zeby gonić króliczka a nie go złapać... 

relacja ok - ale uczucia spelnienia nie bedzie, wiec trzeba sie w miare szybko ocknąć, coby nie bylo wiecej szkody niz pozytku, bo przeciez przyjaciółmi mozecie być, nieprawdaz?

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
Marsjanka 2014-11-30, 10:35:05

Dziękuję wszystkim za fajny wieczór, mam nadzieję, że bawiliście się równie dobrze jak ja ;-) 

pozdrawiam i dziękuję za udział w wątku Usmieszek

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
Ada 2014-11-30, 11:26:00

Dziękuję Marsjanko za wróżbę. Propozycje pracy już mam w firmie w której dorabiam. Zapropnowali mi cały etat na kierownika. Decyzję już podjełam i odchodzę z mojej kiedyś ukochanej pracy. W jednej i w drugiej pracy brak facetów wolnych. Ja już chyba zaakceptowałam ten stan rzeczy, że nie poznam normalnego faceta, przyciągam tylko samych drani.

Tematów: 24
Odpowiedzi: 461
Dołączył/a: 2012-07-25
Angeloo 2014-11-30, 13:25:57

Ja również dziękuję za wczorajsze towarzystwo:-)

 

Marsjanko, rano figura Twojeg syna skojarzyła mi się z mózgiem. Przed nim rok intensywnej nauki, albo kariera naukowca ;-)

Trzymajcie się ciepło. 

Tematów: 2
Odpowiedzi: 39
Dołączył/a: 2014-09-01
Jasmin 2014-11-30, 19:14:49

To tyle tego zobaczyć można było?:) Życzę, żeby spełniły się oczekiwania z tym związane i nawet jak coś nie tak będzie, to aby z tego samo dobro wyszło.

 

pozdrawiam:)

Tematów: 173
Odpowiedzi: 2846
Dołączył/a: 2009-11-23
www.sollunari.pl
anzuk 2014-11-30, 21:48:40

Marsjanko dziękuję za odpowiedź. Tak też poderzewałam i tak też czuję, łatwo w tej pracy nie będzie ale innej drogi niż trudnej chyba wybrać się nie da. Taki los. Kiedyś pytałam już o to karty ale w sprawach budzących dużo emocji lepiej jednak samemu sobie nie wróżyć. Jestem w stałym związku i ten mężczyzna mnie trochę zaniepokoił. Będę się przyglądać . Raz jeszcze dziękuję i wszystkiego dobrego życzę. Pozdrawiam .

Tematów: 0
Odpowiedzi: 2
Dołączył/a: 2011-10-24
assamitia 2014-12-09, 00:29:44

Marsjanko, bardzo dziękuję za odpowiedź i pomyślną wróżbę Usmieszek

Tematów: 0
Odpowiedzi: 2
Dołączył/a: 2014-08-29
maszowa 2015-11-20, 11:34:16

Bawimy się w tym roku w "Andrzejki" ?

Minął niemal rok od czasu naszej wspolnej zabawy we wrożby, pora więc na informację "zwrotną".

Moje wrożby (patrz wyżej) się sprawdziły.

Wiosną i latem nadrobiłam kilkuletnie zaległości w podrożowaniu - samochodzik z pierwszej wrożby potraktuję symbolicznie, bo pewnie jak by mi się "wylało" woskowe Pendolino, to bym go nie rozpoznała (zniknęłoby z kosmiczną prędkością Oczko )

Drugi cień (myszka) wrożył straty i także słusznie. Straty były, wciąż doskwierają, ale nie ma na to rady. Często jest tak, że najpierw trzeba się z czymś pożegnać, żeby się pojawiło miejsce na coś nowego.

Tematów: 25
Odpowiedzi: 820
Dołączył/a: 2010-04-24
Teksty w działach stałych
Marsjanka 2017-03-06, 16:20:22

nooo nie sądziłam, ze tak szybko zleciało, jakby nie patrzeć dwa lata.... toż to szok... 

;-)) 

Tematów: 67
Odpowiedzi: 810
Dołączył/a: 2011-03-21
 


<< powrót do strony głównej                                                                                                                                                                                                                                                          
Strona Sollunari używa plików cookies do prawidłowego działania strony.
Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia.
Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej.
ZAMKNIJ
Więcej informacji udostępniamy w naszej Polityce prywatności.