Sollunari

 

To jest Forum dla astrologów.Usmieszek

 

Forum jest nieaktywne, jednakże może stanowić żródło informacji astrologicznych. Miłej i pożytecznej lektury!


Aktywność użytkownika: robaczek667

Tematy

Temat Dział Odp./Wyśw. Data dodania

Odpowiedzi

Treść Dział/Temat Autor tematu Data
Droga Marsjanko czy w 2015 powinnam wyjechac za granice czy zostac w pl ??   blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2015-01-03
16:57:30
Na pewno ucieszy sie mama:) Wszyscy powtarzaja ,, po co tam jedziesz , co bedziesz tam robic tu masz prace kase ...taka szansa jak blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-12-05
00:35:26
Marsjanko chciała bym prosić o pomoc karty ... chciała bym zapytać czy powrót do domu z emigracjii na stałe przed swiatami bedzie blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-12-02
07:08:11
Witam Marsjanko . Nie jestesmy z zalegalizowanym zwiazku jesteśmy ze sobą ok 6 miesiecy ... Bardzo długo sie zastanawiałam nad tym blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-10-03
04:04:32
Jarosław  blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-09-04
12:08:48
jesli to mogło by być pomocne ur sie 4 lutego 1993 o 22  blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-09-03
03:44:57
witam ponownie:) MARSJANKO mój zwiazek przeżywa poważny kryzys łzy ,kłótnie i powroty. Ja wodniczka on skorpion . odpuścić sobie i blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-09-03
03:42:05
Marsjanko czy karty moga powiedziec co da mi szczescie ??? Od jakiegos czasu jestem za granicami naszego kraju od wyjazdu moje zyc blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-06-10
20:23:53
Chciala bym wiedziec czy mam w tym roku szanse poznac odpowiedniego dla mnie partnera blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-05-19
22:03:20
Marsjanko chciała bym cie prosic o rozłozenie kart:) chciała bym zapytac co da mi szczęscie w jakim kierunku iść aby je odnalesc.. blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-05-17
10:29:47
Jest wiele racji w tymf co napisalaś:-)  ja to jestem chodzaca emocja ...duzo ryzykuie pod wplywem emocji stawiam swoje zycie do g Prognozowanie
horariusz : )
Blanka2 2014-04-26
19:47:12
Urodzilam sie 4 lutego 1993 niestety dokladna godzina nie jest mi znana ...bardzo dziekuje za zainteresowanie i chec pomocy to wie Prognozowanie
horariusz : )
Blanka2 2014-04-25
18:48:43
Bardzo prosze o pomoc moje zycie stanelo w miejscu swiat sie za walil...czy moze mi ktos pomoc  i skierowac w jakims kierunku bonj Prognozowanie
horariusz : )
Blanka2 2014-04-25
17:32:58
Moj byly chlopak zapewnia mńie o swej bezgranicznej milosci czy nie powinnam jednak zakonczyc znajomosc z nowym skorpionem i powro blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-04-24
10:20:35
Poznalam chlopaka chciala bym wiedziec czy ta znajomosc ma szanse na powodzenie . Ciagle mysle o bylym chlopaku mam straszne zawir blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-04-23
19:22:13
Witaiim:-)  chciala bym zadac pytanie kartom . Rozstalam sie z partnerem i w tym czasie pojawil sie ktos nowy . Zastanawiam sie cz blog Marsjanki
zadaj pytanie kartom na forum
Marsjanka 2014-04-23
13:27:13



<< powrót do strony głównej                                                                                                                                                                                                                                                          
Strona Sollunari używa plików cookies do prawidłowego działania strony.
Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia.
Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej.
ZAMKNIJ
Więcej informacji udostępniamy w naszej Polityce prywatności.